عرضه «‌خودروهاي يك بار مصرف‌» در ايران!
پدافند فرهنگی

برخي از خودروهاي وارداتي عرضه شده در ايران فاقد نمايندگي رسمي و شبكه خدمات پس از فروش مناسب هستند. به اين خودروها اصطلاحا «‌خودروهاي يك بار مصرف‌» مي‌گويند.

به گزارش ايسنا، طبق قوانين جاري كشور، واردات هر نوع خودرويي به ايران منوط به اخذ نمايندگي رسمي از شركت خودروساز خارجي و وجود شبكه خدمات پس از فروش مناسب در داخل كشور است.

با اين وجود براساس جديدترين اخبار به دست آمده، برخي از برند‌هاي خودروهاي وارداتي كه حدوداً در طول يك سال گذشته وارد كشور شده‌اند، فاقد نمايندگي رسمي از خودروساز خارجي و از آن مهم‌تر فاقد هرگونه شبكه رسمي و نمايندگي خدمات پس از فروش در داخل كشور هستند. نبود نمايندگي رسمي اين برند‌ها در داخل كشور موجب شده كه قطعات يدكي مربوط به اين خودروهاي وارداتي وارد كشور نشود و در نتيجه در صورت بروز هرگونه نقض فني در اين خودروها، رفع عيب و تعمير آنها با مشكلات زيادي همراه است. در چنين مواردي مالكان اين خودروهاي وارداتي به دليل نبود شبكه رسمي خدمات پس از فروش بايد به تعميرگاه‌هاي غيررسمي مراجعه كنند و در صورت نبود قطعه مربوطه در داخل كشور، سفارش واردات آن از طريق كشوري مانند امارات داده شده و پس از واردات قطعه، خودرو توسط تعميركاران غير متخصص و غير‌آشنا به سيستم فني آن خودرو تعمير مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1388برچسب:عرضه «‌خودروهاي يك بار مصرف‌» در ايران!, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات